Expediteur

Hudig & Veder biedt voor een (inter)nationaal klantenbestand wereldwijd transport over het water, de weg en via de lucht. Van kleine pakketjes tot bijzondere transporten. Hierbij ligt de focus op elk type bulkproduct, break bulk-, en projectlading. Daarnaast bieden wij allerlei daarmee samenhangende diensten aan, waaronder op- en overslag, regelen we douanefaciliteiten en vertegenwoordigen we onder andere als agent de belangen aan onze klanten.
Wij zijn voortdurend op zoek naar de meest passende oplossing voor onze klanten. Onze kernwaarden deskundigheid, loyaliteit en efficiëntie staan hierbij hoog in het vaandel en vragen van onze klanten stellen wij centraal. Met ons dynamische en ervaren team bieden wij wat de klant zoekt, en meer.
Om ons bedrijf te laten groeien, zijn we altijd op zoek naar enthousiaste mensen die elke dag willen leren. Vandaag de dag is de logistieke markt dynamischer dan ooit, met grote veranderingen en kansen voor ons: nieuwe technologieën en IT, nieuwe klimaatregels, opkomende spelers in de markt en meer. Dit betekent dat we flexibel, visionair en innovatief zijn en moeten blijven. Voor ons bedrijfsonderdeel gespecialiseerd in de project- en supply chainlogistiek: Hudig & Veder Forwarding, zijn wij op zoek naar een:

 

Expediteur

 

Wat ga je doen?

  • Je werkt in een klein team van professionals, waarmee je samen zorgt dat de goederen, met name goederen met bijzondere afmetingen, van A naar B vervoerd worden en alle bijkomende zaken geregeld worden;
  • Je onderhoudt contact met potentiële en bestaande klanten en partners zoals transporteurs en rederijen;
  • Je boekt orders, waarbij je zorgt dat alle benodigde informatie en documentatie aanwezig is;
  • Je zorgt voor de bijbehorende administratieve afhandeling via ons IT-systeem;
  • Je controleert inkoopfacturen en factureert aan de klant.


Jouw profiel

  • Je hebt een relevante mbo-opleiding (minimaal niveau 4) afgerond;
  • Je bent fulltime beschikbaar;
  • Je hebt kennis van supply chain processen;
  • Je bent bekend met INCO Terms, kent de basis van douane wetgeving en documenten zoals Bill of Lading
  • Je bent handig met IT-systemen;
  • Je kan snel schakelen en hebt een leergierige instelling;
  • Je bent stressbestendig, professioneel en klantvriendelijk;
  • Je hebt een echte ‘hands-on’ mentaliteit;
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal goed in woord en schrift;
  • Je bent gek op de logistieke wereld en vindt het leuk om iedere dag met lading en transport bezig te zijn;
  • Je werkt nauwkeurig en behoudt het overzicht in je werkzaamheden;
  • Je bent pro-actief en gaat geen uitdaging uit de weg;
  • Je bent een teamplayer, die ook goed zelfstandig kan werken.

Wat bieden wij
Een verantwoordelijke en afwisselende functie in een fijne werksfeer met leuke collega’s. Naast dat men zich vol inzet voor het werk, is er ook regelmatig tijd voor gezelligheid. Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden bestaande uit o.a.:

  • Een marktconform salaris, passend op je kennis en ervaringsniveau
  • Een uitgebreid (keuze)pakket aan secundaire arbeidsvoorwaarden zoals:
    • Bedrijfsfitness
    • Een leasefiets
    • Mogelijkheid tot het kopen van extra verlofdagen
  • 8,33% vakantiegeld
  • Een vaste dertiende maand
  • 25 vakantiedagen o.b.v. een fulltime dienstverband
  • Een mooie pensioenregeling
  • Collectieve zorgverzekering
  • Laptop en mobiele telefoon
  • Een werkomgeving waarin hard wordt gewerkt en veel wordt gelachen.
  • Het volgen van trainingen en/of cursussen juichen wij toe.


Geïnteresseerd?
Ben je geïnteresseerd in deze uitdaging of wil je graag meer weten? Neem dan contact op met
Jasper Brocades Zaalberg via: j.zaalberg@hudigveder.nl