Financieel Medewerker Verkoop

Voor Wie?

  • Een gedreven financial die van uitdaging en verantwoordelijkheid houdt.
  • Die het leuk vindt om met cijfers en transformatie bezig te zijn.
  • Enthousiast wordt van de Rotterdamse haven.


Bedrijf & Team

Een ondernemend familiebedrijf met 228 jaar geschiedenis
Hudig & Veder is een scheepvaartbedrijf met een uitgebreide historie. Sinds de oprichting in 1795 is het continue op zoek geweest om onze klanten op de best mogelijke manier te helpen en ook nu bieden we onze klanten een goed geïntegreerd pakket van logistieke diensten aan.

Hudig & Veder vervoert veel, of het nu windturbines, houtpallets of elektrisch schroot is. Met ons netwerk aan schepen en contacten zijn we in staat om een zeer breed scala aan werk aan te nemen.

Natuurlijk veranderen zaken door de jaren heen, zo komen bepaalde goederenstromen op en verdwijnen er weer anderen. Hudig & Veder houdt altijd oog op de marktontwikkelingen en neemt gecalculeerde risico’s waar het gaat om nieuwe business mogelijkheden.

Vanuit het kantoor in Rhoon werkt een gedreven groep mensen dagelijks aan het verder uitbouwen en professionaliseren van de organisatie.


Positie

De nieuwe medewerker verkoop zal samen met je aanstaande collega’s aan de slag gaan met moderne systemen. Zo voeren wij onze administratie in MS Dynamics BC en gebruiken wij voor onze operatie GAT-Ship. Binnen deze moderne systemen is verandering de enige constante. Je rapporteert hierbij direct aan de divisiedirecteur, en helpt het operationele team naar de volgende fase. Het geheel is best complex met verschillende partijen, geldstromen en hoeveelheid diensten. We zoeken een collega die zich verantwoordelijk voelt voor zijn werk en graag wil meegroeien:

 

Je belangrijkste taken & verantwoordelijkheden in deze rol zijn:

  • Het verzorgen van de verkoopadministratie (opmaken en controleren van scheepsafrekeningen op basis van operationele informatie)
  • Beheren debiteurenadministratie
  • Inzichtelijk maken en bijhouden van geldstromen
  • Bijhouden opbrengsten per schip

 
Groei

De focus op verbetering en professionalisering van de werkzaamheden zijn zeer belangrijk in deze rol. Er wordt van je verwacht dat je enthousiast bent en nauwkeurig kan werken. Hierbij moet je wel geduld hebben want als familiebedrijf vinden wij het belangrijk om zaken goed te regelen en we zitten in een transitieproces om dit binnen twee jaar ook daadwerkelijk te realiseren. Verder is het team nuchter, humoristisch, dynamisch en betrokken. Als dit je aanspreekt zou het wellicht een goed match kunnen zijn en willen wij je in ieder geval graag spreken.


Wat bieden wij

Een verantwoordelijke en afwisselende functie in een fijne werksfeer met leuke collega’s. Naast dat men zich vol inzet voor het werk, is er ook regelmatig tijd voor gezelligheid. Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden bestaande uit o.a.:

  • Een marktconform salaris, passende bij je ervaringsniveau;
  • Een uitgebreid (keuze)pakket aan secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals bedrijfsfitness, een leasefiets en de mogelijkheid tot het kopen van extra verlofdagen;


Geïnteresseerd?

Ben je geïnteresseerd in deze uitdaging of wil je graag meer weten? Neem dan contact op met Jill van Roon van de afdeling HR via telefoonnummer: 010-5066632 of e-mailadres: j.van.roon@hudigveder.nl