Medewerker Operations

Hudig & Veder Chartering zoekt een nieuwe collega!

 

Hudig & Veder Chartering is onderdeel van Hudig & Veder Groep. We zijn een bedrijf dat voor een (inter)nationaal klantenbestand wereldwijd transport over het water, de weg en via de lucht biedt. Van kleine pakketjes tot bijzondere transporten. Hierbij ligt de focus op elk type bulkproduct, break-bulk en projectlading.

Hudig & Veder Chartering is met name gespecialiseerd in de zeevaart. Voor onze klanten zijn wij altijd op zoek naar een passend schip bij de aangeboden lading. De vraag van onze klant staat hierbij centraal. Onze kernwaarden deskundigheid, loyaliteit en efficiëntie staan hoog in het vaandel en met ons dynamische en ervaren team bieden wij wat onze klant zoekt, en meer.

Om ons bedrijf te laten groeien, zijn we altijd op zoek naar enthousiaste mensen die elke dag willen leren. Vandaag de dag is de logistieke markt dynamischer dan ooit, met grote veranderingen en kansen voor ons: nieuwe technologieën en IT, nieuwe klimaatregels, opkomende spelers in het veld en meer. Dit betekent dat we flexibel, visionair en innovatief zijn en moeten blijven. Om ons Chartering team te versterken zijn wij op zoek naar een:



Medewerker Operations (m/v)

 

 

Wat ga je doen?

  • Je bent verantwoordelijk voor de post-fixing activiteiten waarbij je het contactpersoon bent van de rederij en het schip. Dit houdt onder andere in dat je:
    • Bunkers bestelt;
    • Agenten nomineert;
    • De vrachtstroom volgt;
    • Havenrekeningen betaalt;
    • Laytime calculaties maakt;
    • Posities doorgeeft;
    • De verzekeringsmaatschappij informeert;
    • Zorgt voor de juiste facturatie;
  • Je bent verantwoordelijk diverse werkzaamheden ten behoeve van de bemanning die op onze schepen werken. Dit houdt onder andere in dat je:
    • Bemanningswisselingen coördineert. Je stemt af wie, waar, wanneer van- en aan boord gaan en zorgt dat bijvoorbeeld vliegtickets en visa zijn geregeld;
    • Zorgt dat mutaties worden doorgegeven aan het salarisadministratiekantoor;
    • Diverse administratieve taken verricht ten behoeve van de certificering;
    • Zorgt voor de juist invulling van de stageplaatsen aan boord van de schepen;
    • Post en pakketjes voor bemanningsleden aan boord brengt / laat brengen.

 

Jouw profiel

  • Je bent gek op scheepvaart en vindt het leuk om iedere dag van alles te regelen voor onze klanten.
  • Je bent fulltime beschikbaar (parttime is bespreekbaar)
  • Je hebt minimaal 1 jaar ervaring in de scheepvaart.
  • Je bent flexibel en denkt pro-actief mee met de organisatie en de klant.
  • Je bent stressbestendig en hebt een professionele en klantvriendelijke instelling.
  • Je bent niet bang om de telefoon op te pakken om dingen uit te zoeken en te regelen.
  • Je hebt een echte ‘hands-on’ mentaliteit.
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal goed in woord en schrift.
  • Je hebt bij voorkeur ervaring met het werken met Veson.

Wat bieden wij
Een verantwoordelijke en afwisselende functie in een fijne werksfeer met leuke collega’s. Naast dat men zich vol inzet voor het werk, is er ook regelmatig tijd voor gezelligheid. Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden bestaande uit o.a.:

  • Een marktconform salaris, passend op je ervaringsniveau
  • 8,33% vakantiegeld
  • Een dertiende maand
  • 25 vakantiedagen o.b.v. een fulltime dienstverband
  • Een goede pensioenregeling
  • Een uitgebreid (keuze)pakket aan secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals bedrijfsfitness, een leasefiets en de mogelijkheid tot het kopen van extra verlofdagen

Geïnteresseerd?
Interesse in deze uitdaging? We ontvangen graag je sollicitatie via j.ten.cate@hudigveder.nl t.a.v. Jill ten Cate (afdeling HR). Hier kan je ook terecht als je nog vragen hebt over de vacature.